Natura 12-10-17

Feia temps que en passar per la carretera de Vilavenut a Galliners, veia el trencant amb l'anunci d'aquesta ermita i pensava que algun dia la visitaria, Sant Pere de Juïgues del segle XII.
És una ermita no massa apartada del trencant i diumenge passat vaig decidir de visitar-la. El seu estat és bo, uns travessers de ferro la mantenen ferma, de fet la visita no va passar de veure-li l'exterior, ja que està tancada amb clau.
El lloc queda una mica enclotat i la casa abandonada del costat li dóna a l'indret un aire de solitud. 






















Mare de deu del Mont vista desde el voltant de Sant Pere de Juïgues.




Altres Fotografies.











Això va de bolets.

Ahir dimecres vaig anar a caçar bolets i dic caçar perquè tota la vida ho em dit així, sinó ho tinc mal entès, caçar és sinònim de cercar i en aquells temps era el més natural del món"Un vas Pepetme'n bai a caçar bolets". Després sembla que arribat el temps modern, i parlar d'aquesta manera ja no és acadèmic, els joves ens corregeixen  contínuament i diuen que s'ha de pronunciar buscar, collir etc.

Em sembla que no canviare i continuare anant a caçar bolets.






























Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Fotografia astronómica 15-4-2023