Fotografía astronómica 9-8-17

Sabia perfectament que el dilluns, la lluna sortiria una mica tocada per l'eclipsi, però en tot el dia no me'n vaig enrecordar del tema, així és que quànt la senyora de la nit va sortir, jo m'afanyava a regar l'hort, desprès amb tota la calma em dirigeixo al terrat més que res per mirar com estaba el temps i em trobo que la lluna ja estava un bon tros amunt de l'horitzó i lluïa bona una bona caixalada al costat dret.
Com una bala prèparo la maquinaria perquè la cosa ja s'estava acabant, llàstima no haber-men enrecordat una mica abans de sortir, doncs ho hauria  tingut tot preparat inclús podria haver fet alguna foto ben bé a la sortida per l'horitzó.
En fi,no sèmpre surten las cosas com un voldria.


DSLR amb tele-objectiu  75-300    graduat a 125 mm.

300 mm.

300 mm.

300 mm. amb amplificaciò posterior.

DSLR acoblada al telescopi de 200 mm amb reductor de focal.



Composició fotogràfica- Segurament que per veure aquesta vista,un astronauta s'hauria d'allunyar de la terra entre mil i dos mil quilòmetres, potser més i tot.
No feu cas de les diferencies terra-lluna perquè l'hi he fumut a cop d'ull.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Festes de Nadal i Cap d'Any. 22-12-2023