Natura 15-3-17

Per fi, desprès de quasi quatre dies de quietud forçada a causa dels virus maleïts que pràcticament em fan una visita any si i altre també, sembla que torno a aixecar el cap amb energies renovades i a punt per torna-hi.
Qualsevol persona que no sigui de la meva colla, i que em vegi mirant al-aire mentre vaig caminant i de tant en tant, fent alguna foto, enfocant al cel, deu pensar: " Aquest paio deu estar tocat del bolet, !!mira que fotografiar els núvols ¡¡ "
Docs si ja veus, m'encanten els núvols, i tinc la sort que durant els 365 dies de l'any, el cel canvia, sobre tot quant té alguna mena de núvols, per altre banda la il·luminació del sol varia al llarg del dia i ofereix tonalitats diferents, el vent també forma figures capritxoses i a vegades fantasmagòriques que en fotografies de camp ample queden molt bé.
Heus aquí doncs algunes d'aquestes fotografies en que l'artista principal es unes vegades el sol,altres el vent i altres una mica tot plegat.
























Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Fotografia astronómica 15-4-2023