Fotografia astronómica 31-1-2017

Una estona de la nit o entrada a la nit del dia 29, m'ha permès prendre aquestes fotografies de objectes de la constel·lació del caçador gegant Orió.
Una nuvolada provinent del nord, em va fer  posar nervios perquè em tapava algunes de les estrelles que faig servir per posar a punt el telescopi, el seu desplaçament cap al sud presagiava molestias doncs em veia venir que si no parava, em taparia la constel·lació en la qual volia fotografiar.
I tal dit tal fet, amb tota la santa paciencia,espera que la senyora s'allunyi i mentre tant anar perden el temps.
Amb aquestes me n'adono que la lluna estava a l'oest a punt d'amagar-se, una lluna preciosa amb un filet de llum tot plegat molt maco, així que mentre el núvol em feia la punyeta la lluna m'oferia una oportunitat que no vaig desaprofitar.
Encara em falta al menys un altre nit neta de núvols, per acabar la feina que m'havia proposat sobre la constel·lació de Orió, o sigui deu o dotze fotografies més, a veure quant podrà ser.







Per si algú te la curiositat de saber con estan fetes aquestes fotos de la lluna , doncs amb una DSLR i un objectiu de 40-150 m/m





Comentarios

Entradas populares de este blog

Fotografía astronómica 9-10-2023

Natura 24-10-2023

Fotografia astronómica 15-4-2023